23.262 de certificate de stare civilă au fost eliberate în primele 9 luni ale anului curent, la nivelul județului. Radu Trufan, vicepreședintele Consiliului Județean Maramureș, i-a felicitat pe ofițerii stării civile din județ pentru activitatea lor remarcabilă.
Ieri, Sala „Bogdan Vodă” a Consiliului Județean Maramureș a găzduit ședința de instruire și analiza anuală a activității privind evidența stării civile. La eveniment au participat ofițeri de stare civilă din întreg județul.
Radu Trufan, vicepreședinte al Consiliului Județean Maramureș, alături de Anișoara Mihali, director executiv al Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Maramureș, i-au felicitat pe toți participanții pentru munca lor susținută de zi cu zi.
„Conform raportului de activitate prezentat, în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2023 au fost eliberate un total de 23.262 de certificate de stare civilă, o cifră impresionantă. Vă felicit pentru efortul depus, pentru promptitudinea și calitatea serviciilor pe care le oferiți cetățenilor. De asemenea, sunt convins că, odată cu digitalizarea serviciilor, munca voastră va fi ușurată”, a subliniat Radu Trufan.
În cadrul ședinței s-a analizat activitatea de stare civilă desfășurată la primăriile și SPCLEP-urile din județ în perioada 2022-2023, abordându-se și problemele constatate în timpul avizării și aprobării dosarelor de rectificare, de transcriere, de schimbare a numelui pe cale administrativă, precum și de înscriere a mențiunilor primite din străinătate. În intervalul menționat, respectiv 1 ianuarie – 30 septembrie 2023, activitatea de stare civilă a evidențiat înregistrarea a 23.262 certificate de stare civilă din care 12.920 certificate de naștere, 4.792 certificate de căsătorie și 5.550 certificate de deces.