Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A crescut traficul pe drumul de legătură Baia Sprie-Baia Mare - Ziarul de Maramures

A crescut traficul pe drumul de legătură Baia Sprie-Baia Mare

Drumul de legătură Baia Sprie-Baia Mare a fost dat în folosința circulației rutiere la 30 august 2023. Șoseaua începe la intersecția cu DN 18 (Calea Unguraș-DC 26), urcă pe Calea Unguraș, face legătura între DC 26 și DC 25 (Satu Nou de Sus)-zona Penitenciar și se finalizează la intersecția cu str. Oborului din Baia Mare.

Drumul a fost făcut pentru a deschide o nouă oportunitate de dezvoltare a orașului Baia Sprie.

”Traficul în zonă a crescut. Obiectivul nostru pentru acel drum nu a fost să-l preluăm ca un drum alternativ deoarece nu este un drum destinat traficului greu, adică pentru mașini de mare tonaj. Drumul a fost făcut pentru a deschide o nouă zonă de dezvoltare a orașului Baia Sprie. Aici mă refer și la zona industrială care urmează să se dezvolte. Privind spre DN 18, noi ne dorim să avem trei drumuri paralele care să preia din traficul autoturismelor și aici avem în vedere, naveta care se face spre municipiul Baia Mare. Vom face o legătură cu încă două străzi, să le preluăm în acest drum, iar pe viitor ne dorim o preluare a drumului județean, care, în acest moment, este în centrul nou al orașului Baia Sprie. Deci îl vedem continuat pe terasamentul fostei căi ferate și scos tot în acest drum alternativ. Acestea sunt legături pe care încă le gândim și urmează să le facem. Acum suntem într-un proces de cumpărare sau expropriere, să vedem cum se finalizează, un drum paralele care să iasă la Liceul 1, spre Ferneziu. Acolo avem o întrerupere de aproximativ 500 m unde trebuie să găsim o soluție pentru a scoate acel drum alternativ spre altă rută, nu spre DN 18. Repet, este terasamentul fostei căi ferate, parallel cu DN 18 pentru care avem deja proiectul care are punctaj maxim și așteptăm finanțarea. Sperăm să-l putem realiza”, a precizat Alin Bîrda, primarul orașului Baia Sprie.

Pentru realizarea proiectului au fost necesari 12.660.286,08 lei, iar diferența de până la 14.863.873,35 lei a fost suportată de la bugetul local al orașului Baia Sprie.

Proiectul s-a derulat prin PNDL 2, iar banii sunt de la Ministerul Lucrărilor Publice cu o cotă parte și din bugetul local. Drumul are o lungime totală de 5,93 km din care breteaua de legătură este de 655 m (Satu Nou de Sus).

(VIDEO)Alin Sebastian Bîrda, primar: Drumul Baia Sprie-Baia Mare, un drum construit de la firul ierbii 

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!