Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
SUA: Consumatorii americani au cheltuit din greu de sărbători - Ziarul de Maramures

Breaking News

SUA: Consumatorii americani au cheltuit din greu de sărbători

Consumatorii americani au cheltuit din greu de sărbători, vânzările cu amănuntul crescând cu 8,5% între 1 noiembrie şi 24 decembrie faţă de anul anterior, potrivit unui studiu publicat duminică de Mastercard SpendingPulse, informează AFP și Agerpres.

Este cea mai mare creştere din ultimii 17 ani pentru acest barometru al cheltuielilor consumatorilor (excluzând automobilele), determinată de o creştere a vânzărilor online (+11%) dar şi datorită unei reveniri fizice în magazine (+8,1%).

SFARA

„Consumatorii au făcut nebunii pe tot parcursul sezonului”, a rezumat Steve Sadove, consilier principal al Mastercard şi fost CEO al lanţului de îmbrăcăminte de lux Saks Fifth Avenue.

„Magazinele de îmbrăcăminte şi magazinele universale au cunoscut o creştere puternică, consumatorii au simţit nevoia să arate bine”, a spus el într-un comunicat.

Cu puţin timp înainte de răspândirea variantei Omicron în Statele Unite, americanii s-au aruncat să cumpere îmbrăcăminte (o creştere a vânzărilor cu 47,3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut), dar şi bijuterii (+ 32%). Cheltuielile în magazinele universale au crescut cu 21,2%, iar vânzările de produse electronice au crescut cu 16.2%.

„A fost un sezon al renaşterii pentru comercianţii cu amănuntul deoarece consumatorii şi-au umplut coşurile de cumpărături cu cadouri şi gadgeturi”, a spus Mastercard.

Studiul mai arată că familiile americane şi-au făcut cumpărăturile din timp.”Au fost nerăbdători să îşi asigure cadourile (…) cu tot ce se spune legat de problema cu mâna de lucru şi lanţul de aprovizionare”, a precizat Steve Sadove.

Vânzările de Black Friday şi reducerile cu ocazia sărbătoririi Zilei Recunoştinţei au fost din nou perioada în care s-a cheltuit cel mai mult pentru sezonul sărbătorilor din 2021″, spune Mastercard.

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!