În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, consolidat și amortizat pentru județul Maramureș, aprobat prin Hotărârea Adunării Generale a ADI Maramureș nr. 1/2013, furnizarea/ prestarea serviciului de alimentare cu apă și canalizare se efectuează numai pe bază de contract, care se actualizează ori de câte ori apar elemente noi care necesită modificarea și/ sau completarea acestuia.
Contractul de furnizare/ prestare a serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare se încheie cu proprietarul imobilului sau împuternicitul notarial al acestuia.
Documente necesare pentru actualizarea contractului:
-Act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie)
-Act de identitate (+original și copie)
Contractele se pot actualiza:
*on-line trebuie să aveți un cont deschis; dacă nu aveți încă un cont deschis accesați www.vitalmm.ro apoi portalul contul meu și alegeți opțiunea „Inregistrare”. După finalizarea acestei operațiuni, veți primi un mesaj la adresa de e-mail folosită la înregistrare. Mesajul va conține un link cu ajutorul căruia veți putea activa contul.
*să activați acest cont în noua aplicație „Centrul fără hârtii”: pentru aceasta accesați https://farahartii.vitalmm.ro și alegeți „activare cont”. Prin această operațiune faceți joncțiunea între contul dvs. deschis pe portalul nostru și noul serviciu care permite incheierea contractului si depunerea de documente online.
*prezență fizică pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare, Ulmeni.
*la sediul societății VITAL din strada Gheorghe Șincai nr. 21 la Biroul de Relații cu Publicul sau la casieria de pe bulevardul Republicii nr. 62 din Baia Mare de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri, în intervalul orar 07.30 – 13.30.
SC VITAL SA