Din cauza secetei și a temperaturilor ridicate, sistemele de distribuție a apei din județul Maramureș înregistrează creșteri semnificative ale consumului de apă, motiv pentru care capacitatea de transport, stocare și distribuție este uneori suprasolicitată.
În considerentul celor de mai sus, S.C. VITAL S.A. face apel către toți utilizatorii, în special către cei din mediul rural, să acorde mai multă atenție modului în care utilizează apa potabilă din rețelele de distribuție.
SE RECOMANDĂ UTILIZAREA APEI POTABILE DOAR ÎN SCOPURI GOSPODĂREȘTI ȘI DE UZ CASNIC ȘI SĂ EVITE FOLOSIREA ACESTEIA ÎN ALTE SCOPURI, CUM AR FI: IRIGATUL GRĂDINILOR ȘI SPĂLATUL TERASELOR, CURȚILOR, PAVAJELOR SAU UMPLEREA UNOR BAZINE/REZERVOARE DE MARE CAPACITATE !
A conserva apa înseamnă să o folosești cu înțelepciune, să fii atent la fiecare picătură !
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
Mulțumim pentru înțelegere și colaborare!
SC VITAL SA
Mereu același „refren”: grădini, piscine, etc etc etc.
Revoltător acest monopol al Vital !!!
În primul rand este ilogica afirmația ca pe timp de caniculă se umplu mai mult/des piscinele.
În al doilea rand în contractul fiecăruia din noi cu Vital-ul nu este menționat ce NU are voie consumatorul sa facă în privința apei și nici vreo limitare cantitativă.
În al treilea rand, în discuțiile nenumărate cu unii din reprezentanții Vital am propus in repetate randuri ca în loc sa nu știm niciodată când se întrerupe furnizarea apei și când revine, ca soluție mai puțin deranjanta pe perioade strict limitate sa se introducă un program de furnizare. Răspunsurile mi-au arătat încă si inca o data câtă minciuna este în relația Vital cu clienții, anume ca nu se poate face program pt ca Vital-ul se angajează sa furnizeze apa fără intreruperi (în teorie), în realitate NU respectă propriul angajament întrerupând „pe șest” când vor ei (angajații Vital din diferite localitati), fără sa asume aceste întreruperi. Se poate vedea ca în răspunsurile (aproape identice) a acelor angajati minciuna instituțională se însoțește de desconsiderarea flagranta a consumatorului cu care Vital se afla sub contract.
Îmi doresc mult ca noul Primar al Mun. Baia Mare sa o destituie din funcție pe managera de la Vital, mai ales ca fostul a privilegiat-o la nesfârșit, facand-o de „neatins”, indiferent câtă non performanță și aroganta a manifestat în conducerea instituției și implicit în relația cu consumatorii, muuult prea mulți ani!!!