Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
CJ Pensii Maramureș-Portal CNPP: Aplicația care permite transmiterea documentului de informare în format electronic a devenit funcțională - Ziarul de Maramures

CJ Pensii Maramureș-Portal CNPP: Aplicația care permite transmiterea documentului de informare în format electronic a devenit funcțională

Casa Județeană de Pensii Maramureș vine cu câteva informații suspuse atenției persoanelor care dețin cont în Portalul CNPP și care doresc transmiterea în format electronic a documentului de informare cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii.

Casa Județeană de Pensii Maramureş anunță că aplicația care permite transmiterea documentului de informare în format electronic a devenit funcțională.

SFARA

Procedura prevede utilizarea unei cereri tip care se descarcă, se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se transmite prin Portal, accesând secțiunea „Depunere cereri și documente”.

Pentru a vă facilita acest demers, redăm mai jos pașii pe care trebuie să îi urmați.

Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea care a fost dezvoltată în PORTAL, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul personal al beneficiarului, astfel:

• Se accesează contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă;
• Se accesează secțiunea „Completare formulare” – „Depuneri cereri si documente” – „Pensii” – „Document de informare”;
• Se selectează „Transmiterea documentului de informare online” și se completează câmpurile obligatorii din fereastra „Depunere documente”;
• Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat, dar există și posibiltatea ca acestea să fie modificate de solicitant;
• Numerele de dosar de pensie și de alte drepturi/indemnizații se preiau în mod automat din sistem;
• Documentul Cerere pentru transmiterea documentului de informare online trebuie încărcat. Acesta poate fi downloadat prin click pe

Descarcă aici din fereastra Fișiere de încărcat. După descărcare, cererea tip se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se încarcă prin click pe butonul Alege fișier;

• Se completează codul CAPTCHA din chenarul verde, apoi click pe butonul Salvează și trimite;
• Se afișează mesajul: Cererea a fost transmisă cu succes către CNPP. Mesajul indică faptul că cererea a ajuns, în vederea prelucrării, la casa teritorială de pensii care a fost selectată de pensionar la momentul completării electronice.
• Beneficiarul va primi de la PORTAL@CNPP.RO un e-mail de informare cu numărul de înregistrare alocat din PORTAL.
• Beneficiarul va primi un alt e-mail de la PORTAL@CNPP.RO, de înregistrare a cererii în cadrul sistemului CNPP – număr alocat din Registratura casei teritoriale de pensii unde s-a depus cererea;
• În secțiunea Cererile mele pot fi vizualizate detalii legate de cererea depusă;
• Beneficiarul va primi un e-mail de informare după aprobarea cererii în cadrul sistemului CNPP

Accesarea documentului de informare online:

*Exista două posibilităti de accesare a documentului de informare de către solicitant
• Documentul de informare poate fi accesat prin PORTAL, din contul utilizatorului: „Datele mele din sistemul public de pensii” -> „Document informare plata pensie”;
• Documentul de informare poate fi accesat din e-mail-ul solicitantului unde se va transmite o informare ce conține linkul către documentul generat.

Accesarea documentului de informare generat în PORTAL se poate efectua doar in situația în care pe dispozitivul utilizat de solicitant, acesta din urma este logat in contul de PORTAL sau a salvat anterior datele de logare la PORTALUL CNPP.

*În caz contrar, va apare un mesaj de tipul: Raportul solicitat nu există.

În această situație se va proceda astfel:

• Se accesesază contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă;
• Se accesează: „Datele mele din sistemul public de Pensii” – „Document informare plată pensie”;

Verificarea autenticității documentului de informare:

*Pentru verificarea autenticității documentului de informare de către instituții/societăți/autorități publice, pe PORTAL a fost creată secțiunea „Contact – Verificare document de informare”.

Verificarea se poate face astfel:
• Prin introducerea identificatorului unic existent pe documentul de informare;
• Prin scanarea codului QR existent pe documentul de informare, ceea ce presupune folosirea unei aplicații de citire a codului QR.

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!