Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
SC VITAL SA. Contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare - Ziarul de Maramures

SC VITAL SA. Contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare

Contractul stabileşte relaţiile dintre utilizator şi operator la punctul de delimitare între reţeaua interioară a utilizatorului aflată pe proprietatea acestuia şi reţeaua publică situată pe domeniul public care este constituită de contorul de branşament pentru sistemul de alimentare cu apă, respectiv căminul de racord pentru sistemul de canalizare.

PENTRU BENEFICIARII DE BRANȘAMENTE/RACORDURI NOI DE APĂ POTABILĂ ȘI DE CANALIZARE

SFARA

În localitățile unde operează S.C. Vital S.A., pe traseul noilor conducte de apă potabilă/canalizare s-au executat, la limita de proprietate, cămine de branșament/racord, pentru ca utilizatorii să poată beneficia de servicii de calitate la standarde ridicate.

Pe această cale, solicităm utilizatorilor care beneficiază de branșamente/racorduri noi de apă potabilă și de canalizare și nu au făcut încă demersuri pentru încheierea contractelor de furnizare/prestare, să transmită către societatea Vital solicitarea de branșare la rețea și documentele necesare încheierii contractului:

Formularele necesare

https://www.vitalmm.ro/ro/intrebari-frecvente/care-sunt-conditii-de-bransare-la-sistemul-de-alimentare-cu-apa-potabila

https://www.vitalmm.ro/ro/intrebari-frecvente/care-sunt-conditii-de-racordare-la-sistemul-de-canalizare

Documentele pot fi depuse personal la sediul societății sau electronic pe adresa de e-mail: relatiicupublicul@vitalmm.ro.

Utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A. pot să se prezinte la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.

-pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății din strada Gheorghe Șincai nr.21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr. 62 din Baia Mare.

-la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
-la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr. 62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri în intervalul orar 07.30 – 13.30.

PENTRU CEI CARE NU ȘI-AU ACTUALIZAT DATELE

Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare! Modalitatea de încheiere a contractului este reglementată prin lege precum și conținutul acestuia, iar actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

Utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, sunt rugați să se prezinte în vederea actualizării contractelor.

Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți accesa https://www.vitalmm.ro/ro/intrebari-frecvente/ce-trebuie-sa-fac-pentru-actualizarea-contractului contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.

SC VITAL SA

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!