Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

SFARA
ANUNȚ. 12 posturi scoase la concurs de Serviciul Public Ambient Urban Baia Mare - Ziarul de Maramures

ANUNȚ. 12 posturi scoase la concurs de Serviciul Public Ambient Urban Baia Mare

Serviciul Public Ambient Urban cu sediul în Baia Mare, str. Serelor nr. 2 organizează concurs de recrutare personal contractual de conducere si execuție, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a 12 posturi, timp de lucru 8 ore/zi ,40 ore /saptamana ,conform H.G nr.1336/2022 astfel:

-1 post șef serviciu- Serviciul Reparații Instalații
-1 post inspector de specialitate IA- Serviciul Monitorizare Spații Verzi
-1 post inspector de specialitate II- Serviciul Monitorizare Spații Verzi
-1 post muncitor I – Serviciul Monitorizare Spații Verzi
-1 post casier-Serviciul Financiar Contabil
-1 post muncitor I-Serviciul Reparații microcentrale
-1 post muncitor I- Serviciul Reparații Instalații
-2 posturi muncitor II și III- Serviciul Deratizare, Dezinsecție, Dezinfecție
-1 post muncitor I-Serviciul Construcții și Mobilier Urban
-2 posturi șofer -Serviciul Transport

SFARA

Condiţii generale de participare la concurs:

Art.15- Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003 -Codul Muncii , republicată , cu modificările și completările ulterioare și cerințele specifice prevăzute la art.542 alin.(1)si (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene , a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederatiei Elvețiene:
b) cunoaște limba română scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -Codul Muncii , republicată cu modificările și completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii , de vechime în specialitate și, după caz , alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale,
contra autorității , contra umanitatii, infracțiuni de corupție sau de serviciu infracțiui de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni savarsite cu intenție care ar face o persoanâ candidatâ la post incompatibilâ cu exercitarea funcției contractuale pentru care candideazâ, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pdeapsă complementarâ prin care i-a fost interzisâ exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfâșura activitatea de care s-a folosit pentru sâvărsirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevâzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor , precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit. h)

Condiţii specifice de participare:

Sef serviciu-Serviciul Reparatii Instalatii

-Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de studii Ingineria Instalațiilor sau Ingineria Energetică.
-Vechime in specialitatea studiilor minim 5 ani

Inspector de specialitate IA( peisagist)- Serviciul Monitorizare Spatii Verzi

-Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă in domeniul de studii Horticultura -specializarea Peisagist .
-Vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani

Inspector de specialitate II- Serviciul Monitorizare Spații Verzi

-Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta în domeniul de studii Ingineria mediului sau Horticultură .

Muncitor I- Serviciul Monitorizare Spatii Verzi

-Studii generale, liceale/ scoală profesională
-Minim 3 ani vechime în muncă

Casier -Serviciul Financiar Contabil

– Studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
– Vechime pe un post similar de minim 3 ani

Muncitor I- Serviciul Reparații microcentrale

-studii medii liceale/scoală profesională
-certificat de calificare sau atestat în domeniul electric, energetic, electromecanic,automatizari
-vechime în muncă minim 3 ani

Muncitor I- Serviciul Reparatii Instalatii

-studii medii liceale/scoală profesională
-certificat de calificare în meseria de instalator
-vechime în muncă minim 3 ani pentru postul de muncitor II si 1 an pentru postul de muncitor III

Muncitor II,III- Serviciul Deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie

-Studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
– minim 3 ani vechime în muncă pentru postul de muncitor II si 1 an vechime pentru postul de muncitor III
-constituie avantaj curs de calificare Agent DDD

Muncitor I-Serviciul Constructii si Mobilier Urban

– Studii generale, liceale/ scoală profesională
– Minim 3 ani vechime în muncă
– constituie avantaj calificarea in meseria de zidar, zugrav, vopsitor, tamplar

Sofer-Serviciul Transport

-Studii medii liceale /scoală profesională
-permis de conducere categoria B și C
-vechime în muncă minim 3 ani

Bibliografie:

Șef serviciu-Serviciul Reparatii Instalații
1. Titlul III ( ART.538-562) din Ordonanța Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ
2. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
3. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
4. Indicativ I13 /2015 -Normativ pentru proiectarea , executarea și exploatarea instalațiilor de incălzire centrală
5. I9-2022-Normativ privind proiectarea , execuția și exploatarea instalațiilor sanitare aferente clădirilor

Inspector de specialitate IA(peisagist)- Serviciul Monitorizare Spatii Verzi
1. Titlul III ( ART.538-562) din Ordonanța Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ
2. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
3. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
4. Legea nr.24/2007- privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare;
5. Ana Felicia Iliescu-Arhitectura Peisagera -Principii generale de proiectare a peisajelor și Noțiuni de bază și principii de compoziție în arhitectura grădinilor

Inspector de specialitate II- Serviciul Monitorizare Spatii Verzi
1. Titlul III ( ART.538-562) din Ordonanța Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ
2. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
3. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
4. Legea nr.24/2007- privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare;
5. Ordonanţa de urgenţă nr. 195/2005 actualizată -privind protecţia mediului

Muncitor I- Serviciul Monitorizare Spatii Verzi
1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
3. Legea nr.24/2007- privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare;

Casier -Serviciul Financiar Contabil
1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
3. Legea nr.22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor , constituirea de garanții și răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor agenților economici , autorităților sau instituțiilor publice
4. Legea nr. 252/2003 privind registrul unic de control;

Muncitor I- Serviciul Reparatii microcentrale
1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
3. Normativul I7/2011 -pentru proiectarea și executarea instalațiilor electrice cu tensiuni pănă la 1000 vc.a si 1500 vc.c

Muncitor I- Serviciul Reparatii Instalatii
1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
3. Normativ I9-privind proiectarea , executia si exploatarea instalatiilor sanitare aferente cladirilor

Muncitor II,III- Serviciul Deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie
1.Titlul III ( ART.538-562) din Ordonanța Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ
2. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
3. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
4. Regulamentul de organizare si functionare al Serviciului DDD

Muncitor I-Serviciul Constructii si Mobilier Urban
1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
3. Tehnologia Prelucrarii Lemnului -I. Rambu

Sofer-Serviciul Transport
1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată
2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată;
3. OUG nr.195/2002-privind circulatia pe drumurile publice
4. Regulament de aplicare a OUG nr.195/2002

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

• 17.06.2025, ora 10.00: proba scrisă
• Data si ora interviului se vor comunica ulterior
• 10.06.2025-termen limita depunere dosare de concurs, ora 15:30
• Art.34. – În vederea participării la concurs , candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant , respectiv de 5 zile lucrătoare pentru ocuparea unui post temporar vacant, respectiv data de10.06.2025.

Art.35.-(1) Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs , conform modelulu prevăzut la Anexa nr.2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea , potrivit legii , aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume , dupa caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari , precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz , extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare , eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale , de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor , precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare , cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși în posturile din cadrul sistemului de învățământ , sănătate sau protecție socială , precum și orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă , persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae , model comun european

(2) Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin(1) lit. e este prevăzut în anexa nr.3.

Copiile de pe actele prevăzute la alin.(1)lit.b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale , care se certifică cu mențiunea ,, conform cu originalul ‘ de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la alin.1 lit f) poate fi inlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de inscriere , proba scrisă /proba practică și interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație ,în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și al interviului.

Rezultatele finale se afșează la sediul Serviciului Public Ambient Urban și pe pagina de internet a acesteia,în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă , prin specificarea mențiunii admis sau respins.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul resurse umane,juridic și secretariat , etaj 1, telefon: 0262/225773, int. 22.

Anunț transmis de SPAU Baia Mare

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!