ANUNȚ: Măsuri de acces a persoanelor în incinta locațiilor S.C. VITAL S.A. - Ziarul de Maramures

ANUNȚ: Măsuri de acces a persoanelor în incinta locațiilor S.C. VITAL S.A.

Având în vedere situația existentă generată de virusul SARS-CoV-2, S.C. VITAL S.A. anunță că accesul persoanelor, cu excepția angajaților, în incinta locațiilor unde își desfășoară activitatea, se va face în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr.1130/22.10.2021, publicată în Monitorul Oficial, care aprobă noile restricții stabilite de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență în vederea prevenirii și combaterii efectelor pandemiei de COVID-19.

Astfel se va permite accesul numai persoanelor care fac dovada:

-vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2;
-rezultatului negativ al unui test RT-PCT (nu mai vechi de 72 de ore) sau a unui test antigen (nu mai vechi de 48 de ore);
-că se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

***

PLATA FACTURILORSocietatea VITAL S.A. are la dispoziția utilizatorilor mai multe modalități de plată a facturilor de apă și canalizare:

Plata online, direct de pe portalul web www.vitalmm.ro. Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toți utilizatorii care au cont pe portal.
Plata la comercianții care au afișată sigla PayPoint și UnDoi;
Plata prin direct debit pentru clienții care au cont bancar deschis la Raiffeisen Bank, Banca Comercială Română, Banca Transilvania;
Plata la ghișeele băncilor Alpha Bank.
Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania;
Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii.

FACTURA ELECTRONICĂ – Este legală, are valoare fiscală și reprezintă o alternativă eficientă a facturii emise tipărite, fiind identică cu aceasta. Factura electronică este transmisă pe adresa de e-mail, în momentul emiterii, dar poate fi accesată cu ușurință și din contul de utilizator de pe site-ul societății www.vitalmm.ro, unde se poate achita rapid și fără un comision suplimentar. Tot în contul de utilizator se poate verifica soldul la zi, se poate transmite online indexul contorului de apă, dar şi alte funcţionalităţi utile.

Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, utilizatorii au la dispoziție numerele de telefon de la Dispecerat: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2.

SC VITAL SA

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!