Echipa de Formula 1 McLaren a anunţat semnarea unui parteneriat multianual cu Google, înaintea startului noului sezon, care va debuta la sfârşitul acestei săptămâni, în Bahrain, informează Reuters și Agerpres.
Detaliile financiare ale acordului dintre cele două părţi nu au fost dezvăluite. Acest parteneriat este cel mai recent încheiat între o companie importantă din Statele Unite şi Formula 1, sport care înregistrează o creştere pe continentul american, cu o nouă cursă programată în Statele Unite, la Miami, în luna mai, alături de cea de la Austin (Texas). În prezent se poată discuţii un al treilea Mare Premiu american, la Las Vegas.
McLaren, care s-a clasat pe locul al patrulea la constructori în sezonul trecut, a precizat că logo-urile brandurilor Android şi Chrome vor fi vizibile pe monoposturile sale, precum şi pe căştile piloţilor Daniel Ricciardo şi Lando Norris.
Acordul cu gigantul tehnologic se extinde şi la seria electrică off-road Extrem E, în care concurează şi McLaren.