Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
ANAF: Calitatea serviciilor Call-Center evaluată drept foarte bună - Ziarul de Maramures

ANAF: Calitatea serviciilor Call-Center evaluată drept foarte bună

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a desfășurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacție a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de îndrumare și asistență în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației, care poate fi accesat la numărul de telefon 031.403.91.60.

Chestionarul a fost completat de 600 de respondenți (99% rată de răspuns) în marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercită o profesie liberală, profesioniști în domeniul fiscal sau reprezentați ai unei asociații ori ai unei întreprinderi familiale. Dintre aceștia, aproape 69% au apelat acest serviciu în ultimul an de mai mult de două ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte bună” și ”Bună”, în timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte mulțumiți” și ”Mulțumiți” de interacțiunea cu agenții Call-Center.

SFARA

Sondajul a mai arătat că 90% dintre respondenți ar recomanda serviciul Call- Center unui prieten sau coleg, precum și faptul că majoritatea respondenților au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro și de la personalul ANAF. Totodată, respondenții sondajului au declarat că printre informațiile oferite în mod automat în momentul apelării Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de înregistrarea în SPV, plata obligațiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligațiilor fiscale.

Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale de declarare sau de plată.

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!