Județul Maramureș nu s-a remarcat doar la Târgul de Turism al României 2022, ci și în cadrul celui mai mare târg de turism B2B din Europa, care a avut loc la Londra, în perioada 7 – 9 noiembrie și care a reunit peste 4.400 de expozanți din întreaga lume, transmite administrația județeană.
La invitația Ministerului Antreprenoriatului și Turismului, reprezentanții Consiliului Județean Maramureș și ai Organizației de Management al Destinației Județene Maramureș au fost prezenți în cadrul standului național al României de la WTM Londra.
Pentru cele trei zile de târg, delegația județului Maramureș a programat aproximativ 30 de întâlniri cu creatori de conținut din mediul online, canale de televiziune și publicații renumite de profil, printre care: Paradise Magazine, Unravel TV, Globetratter Television, JRNY Magazine, The Christian Post, dar și colaboratori ai Sunday Times și Telegraph Travel. Cei care au dat curs invitației de a descoperi „o picătură de Maramureș” s-au arătat încântați de potențialul turistic al zonei, unii dintre ei răsplătind chiar pe loc eforturile de promovare, prin împărtășirea experienței în rândul propriilor comunități virtuale.
Având în vedere specificul evenimentului, promovarea s-a realizat preponderent prin intermediul materialelor video, cele mai apreciate fiind cele redate cu ajutorul ochelarilor VR. Potențialul turistic natural și antropic, cultura, tradițiile și obiceiurile, gastronomia tradițională, precum și atracțiile specifice fiecărui anotimp au făcut obiectul inițiativelor de promovare din cadrul WTM Londra.
În perioada următoare, județul Maramureș va mai participa alături de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului la încă două târguri internaționale de turism, respectiv la TT Varșovia și IBTM Barcelona.