Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
Băimărean: ”Dl. primar încă nu a sosit la serviciu deși este vorba de ora 12.00!” Umilirea cetățeanului... - Ziarul de Maramures

Băimărean: ”Dl. primar încă nu a sosit la serviciu deși este vorba de ora 12.00!” Umilirea cetățeanului…

Bogdănel Gavra: Practica celor 30 de zile reprezintă o formă de abuz, dar și o lipsă de respect față de cetățean

”Legea ne obligă să obținem avizul, acordul sau aprobarea Primăriei pentru anumite demersuri pe care le realizăm în beneficiul afacerilor sau al nostru personal. Doar că legea nu prevede și umilirea celor care depunem documentații, obligați să așteptăm zile, săptămâni sau chiar luni întregi pentru obținerea unei semnături. Am două documentații depuse la Direcția de Urbanism din luna septembrie a.c. și de fiecare dată când sun să întreb care este situația lor, angajații îmi răspund că sunt la semnat la primar. Alteori primesc răspunsul că dl. primar încă nu a sosit la serviciu deși este vorba de ora 12.00! Domnule consilier Gavra, de ce trebuie să stea documentele blocate perioade lungi de timp, pentru o simplă semnătură a unui individ pus să servească și nu să frâneze comunitatea?”, a scris în mesajul adresat consilierului Bogdănel Gavra, un băimărean deranjat de lipsa de respect față de cetățeni și antreprenori.

Potrivit alesului local și conform cu Codul Administrativ, autoritățile locale prestează servicii publice conform prerogativelor legale, având sarcina de a acționa potrivit principiilor transparenţei, egalităţii de tratament, continuităţii, adaptabilităţii, accesibilităţii, responsabilităţii la standarde de calitate, în interesul cetățenilor și al comunității. Așa ar fi normal dar nu așa se întâmplă, cetățenii și antrepenorii fiind la discreția celor căror le plătesc salariile, așa cum rezultă și din mesajul următor:

SFARA

”Practica celor 30 de zile, uneori perioade mai lungi, pentru eliberarea unei decizii administrative a Primăriei, reprezintă o formă de abuz, dar și o lipsă de respect față de cetățean sau antreprenorul care solicită un serviciu public. Nu există nici o justificare pentru acest mod de lucru care, în mod indirect, blamează și activitatea funcționarilor publici reponsabili și corecți. Voi înainta o adresă către Arhitectul șef prin care voi solicita date certe despre cazurile de întârzieri și motivul acestora, solicitând totodată rezolvarea operativă a documentațiilor depuse. Băimărenii trebuie să beneficieze de servicii operative și eficiente din partea Primăriei”, a precizat Bogdănel Gavra, consilier local al Municipiului Baia Mare.

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!