Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
CJ MM: Varianta Ocolitoare a municipiului Baia Mare intră în linie dreaptă. Așteptăm să primim avizul de mediu în următoarea săptămână - Ziarul de Maramures

CJ MM: Varianta Ocolitoare a municipiului Baia Mare intră în linie dreaptă. Așteptăm să primim avizul de mediu în următoarea săptămână

Consiliul Județean Maramureș desfășoară în aceste zile dezbateri publice în localitățile care vor beneficia de Varianta Ocolitoare a municipiului Baia Mare. Luni au avut loc dezbateri la Cicârlău și Tăuții Măgherăuș, marți la Recea și în Baia Mare, iar miercuri la Groși și în Baia Sprie.

„Sunt foarte bucuros și mândru că pot bifa încă un proiect major de care m-am asigurat personal că va fi realizat. Mulți sunt cei care doar au vorbit despre această inițiativă necesară ani la rând, dar nimeni nu a făcut înaintea mea eforturile aferente pentru a împlini acest proiect! Acest proiect reprezintă un pas important spre modernizarea infrastructurii rutiere din regiunea Baia Mare, aducând beneficii semnificative maramureșenilor și contribuind la dezvoltarea economică a zonei!Totul pentru Baia Mare și pentru Maramureș”, a precizat Ionel Bogdan, președintele Consiliului Județean Maramureș.

SFARA

Varianta de Ocolire Baia Mare este un proiect de infrastructură majoră menit să îmbunătățească fluxul de trafic și să reducă congestia pe raza municipiului reședință de județ și împrejurimi. Proiectul se întinde pe o lungime de 31,872 km + 4 km drumuri de legătură și include multiple caracteristici tehnice și soluții inovatoare pentru a asigura siguranța și eficiența traficului.

Traseul și caracteristicile principale:
– Lungime totală: 31,872 km
– Viteza de proiectare: 80-100 km/h
– Lățimea drumului: variază între 10,00 m și 19,00 m în funcție de segment

Proiectul include 8 noduri rutiere esențiale pentru conectarea cu Drumurile Naționale și Județene, precum și zonele de interes local:
1. Nod rutier DN1C(E58): Asigură legătura cu DN1C (E58) și accesul către Satu Mare.
2. Nod rutier DC98: Asigură legătura cu DC98 și deservește comunitatea locală din localitățile Bușag și Merișor.
3. Nod rutier Aeroport Internațional Maramureș: Asigură legătura cu DC97 și accesul către aeroport.
4. Nod rutier DN1C(E58): Asigură legătura cu DN1C și accesul către Baia Mare/Cluj Napoca.
5. Nod rutier DJ182B: Asigură legătura cu DJ182B și accesul către Baia Mare.
6. Nod rutier DN18B / Zona Industrială: Asigură legătura cu DN18B și accesul către Zona Industrială.
7. Nod rutier DJ184: Asigură legătura cu DJ184 și accesul către orașul Baia Sprie.
8. Nod rutier DN18: Asigură legătura cu DN18 și accesul către orașul Sighetu Marmației/Baia Sprie.

Varianta prevede și 22 pasaje, 6 poduri și 17 viaducte, ținând cont că va traversa râuri, văi și căi ferate. De asemenea, sunt incluse măsuri riguroase de protecție a mediului, cum ar fi bazine de sedimentare și separatoare de hidrocarburi pentru epurarea apelor pluviale. Pentru durabilitate și performanță, structura rutieră va include beton asfaltic de uzură; blinder cu criblură; mixtură asfaltică; agregate naturale stabilizate cu lianți hidraulici.

Se vor instala parapete de siguranță conform normativelor europene, semnalizări și marcaje pentru a asigura siguranța traficului. În plus, protecția împotriva zgomotului va fi asigurată prin panouri fonoabsorbante pe o lungime de 21.367 m. Pentru a spori vizibilitatea și siguranța, nodurile rutiere, podurile și pasajele de lungime mai mare de 100 m vor fi iluminate.

Foto si info: Consiliul Judetean Maramures Facebook

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!