Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Croaziera
Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt încă digitalizate - Ziarul de Maramures

Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt încă digitalizate

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual.

Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria ”Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

SFARA

ANAF reamintește faptul că, de la 1 martie 2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.

Totodată, pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

– Scanarea la rezoluție maxim 300 dpi
– Eliminarea automată a paginilor albe (goale)
– Scanarea în alb-negru
– Scanarea într-un fișier format PDF
– Comprimarea fișierului PDF

Lasă un comentariu

error: Conținut protejat !!